sâmbătă, 29 septembrie 2012

How To Get Rid Of Strech Marks/Cum sa scapi de vergeturi

I have had stretch marks since I was 15 but they never bothered me so much because they were on my butt and not very visible. This year was hectic for me (I had my final exams ) so I ate what I wanted when I wanted and three weeks ago I saw a fine white line on my knee area and guess what it was? a stretch mark!!! I was shocked because I love wearing shorts and it was defo on a very visible place. I went to a store where they sell natural stuff and the lady gave me sweet almond oil. I was skeptical at first but I had nothing to lose and after two weeks the results were amazing! The sretch marks were like 50% less visible. I can't descbribe in words how happy I was!I am sorry I have no pictures but like I told you I did not believe in this product at first.
The almond oil is also good for removing the waterproof make-up and your hair.


Am avut vergeturi inca de cand aveam 15 ani dar nu m-au deranjat foarte tare pentru ca erau pe fund si nu foarte vizibile. Anul acesta a fost cam agitat pentru mine(am avut bacalaureatul) asa ca am mancat ce am vrut cand am vrut(din pacate!!!) si cam trei saptamani acum am vazut o linie fina si alba pe picior,mai sus de genunchi si ghiciti ce era: o vergetura! Am fost socata pentru ca imi place sa port pantaloni scurti si mai ales ca este intr-un loc vizibil. Am fost la plafar si domnisoara de acolo mi-a recomandat ulei de migdale dulci. Am fost cam sceptica la inceput dar nu aveam nimic de pierdut si dupa doua saptamani rezultatele erau uimitoare. Vergeturile erau cu aproximativ 50% mai putin vizibile. Nu pot sa descriu un cuvinte cat de fericita am fost! Imi pare rau ca nu am poze dar dupa cum am spus la inceput nu am crezut ca functioneaza.
Uleiul de migdale este bun si pentru a inlatura machiajul waterproof si pentru par.




xoxo,
Raluca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu